بهترین قرص تاخیری قوی وگابدول شکل دار

قرص وگابدول از هم خانواده ی وگادول می باشد و یکی از جدید ترین داروهای تاخیری موجود در بازار است. این قرص تاخیری شبیه الته و به رنگ قرمز می باشد. امروزه بسیاری از این مدل دارو ها با نام های مختلف در بازار قابل عرضه می باشد ولی ایا همگی انها اون تاخیر و انزال مورد نظر ما رو به ما میدن قرص تاخیری وگابدول پاور یکی از جدید ترین داروهایی هست که وارد بازار شده همین علت باعث میشه وقت کافی برای درست کردن تقلبی در بازار ها وجود نداشته باشه . وگابدول از هم خانوده های وگادول می باشد. لازم به ذکر هست که اکثر داروهایی که برای رفع انزال زودرس ساخته میشوند از مواد اولیه به نام سیلدنافیلد و ترامادول ساخته می شوند . البته دوز داخل این قرص ها در حدی نیست که اعتیاد آور باشد و به صورت استاندارد اندازه ی که به شما تاخیر دهد ساخته شده.

 

  • تاخير 50 دقيقه اي
  • هر ورق حاوی 6 عدد قرص شکل دار
  • بدون عوارض و غیر قابل کپی
  • با دوز 50 و 100 میلی گرم
  • وگادول تاخيري فوق العاده قوي و جلوگيري انزال زود رس
  • ارسال به تمان نقاط ایران
  • برای دیدن انواع قرص زود انزالی اینجا مراجعه کنید .

 

 

چرا قرص تاخیری آلتی شکل بهتر است ؟

اولین دلیل این است جدید ترین محصول ساخته شده می باشد . چرا چون آزمون و خطا هاشون رو با توجه به محصولات قبلی انجام دادن و با جدید ترین متد سال ساخته شدن. دلیل دوم استفاده از قرص تاخیری وگابدول آلتی شکل قالب این دارو می باشد قرص ها به صورت شکل دار ساخته شده تا به راحتی نتوانند تقلبی ان رو بزنند و برای ساخت قالب مجبور هستند هزینه زیادی بدهند شاید براشون به صرفه نباشه .

 

نظریه پزشکی در مورد قرص های تاخیری

از نظر علمی به هیچ کدوم از دارو ها نیازی نیست . یک فرد عادی اقا زمان انزال طبیعیش بین 1 تا 3 دقیقه متناوب هست .پس نباید فکر کنید که مشکل دارید اگر بالای 60 ثانیه ارضا شدید. این زمان در خانوم ها بین 25 تا 30 دقیقه می باشد. برای این زمان زیاد خانوم ها برخی از اقایون برای راضی نگه داشتن همسر خود این نوع قرص های تاخیری استفاده میکنند تا خود را به زمان مطلوب انزال خانوم ها می رسونند تا هر دو طرف لذت و رضایت رو کسب کنند. بهتر است همیشه از این محصولات استفاده نکنید زیرا سیستم بدن بعد از یک مدتی دیگر نسبت به دارو تاثیری نشان نمیدهد . پس سعی کنید در بعضی مواقع از این گونه محصولات  استفاده کنید.

 

طریقه مصرف قرص تاخیری شبیه الته وگابدول :

شرایط سنی برای مصرف دارو بالای 25 سال می باشد. 1 ساعت قبل از نزدیکی یک عدد رو میل کنید همراه یک لیوان اب کامل چرا لیوان رو ذکر کردیم به دلیل اینکه اگر آب داخل معده به اندازه کافی باشد سرعت انتقال مواد به گردش خون رو بیشتر میکند. قرص داخل معده و آب داخل معده حل شده به صورت مساوی پخش میشه. این فرایند تا مواد داخل دارو به دستگاه تناسلی برسد چیزی حدود 45 الی 60 دقیقه طول میکشد تا تاثیر تاخیر این دارو مشاهده شود. در نظر داشته باشید زمان مصرف این قرص معده تان خالی نباشد و بلافاصله بعداز غذا هم این قرص را نخورید بهترین زمان مصرف قرصهای تاخیری یک الی یک و نیم ساعت بعداز غذا میباشد.

 

خرید قرص تاخیری وگابدول :

برای خرید قرص تاخیری شبیه الته کار زیاد سختی ندارید . یک فرم خرید در پایین این صفحه برای شما درج شده که نام شماره و ادرس شما رو برای ارسال مرسوله نیاز دارد. البته برای کسب اطلاعات بیشتر کافیست شماره تلفن خود را وارد کنید سفارش شما ثبت میشود و کارشناسان فروش ما با شما تماس میگیرند و توضیحات لازم در مورد نحوی خرید قرص تاخیری وگابدول رو به شما میدهند . اگر لازم دونستید ارسال می شود .

 

 

قیمت قرص تاخیری وگابدول 150 هزار تومان می باشد.


 

همچنان می توانید بقیه محصولات برای درمان زود انزالی , تاخیری  در داروخانه مگنیفر رو اینجا ببینید.